حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3735 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • اعزام تیم تانگ سودو آلومینیوم المهدی به مسابقات جهانی
    ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۵۲
    شناسه : 20522
    بازدید 118
    0
    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در گفت‌وگو با دریا خبرداد دریانیوز// مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی از اعزام تیم تانگ سودو این مجموعه تولیدی به مسابقات جهانی کره‌جنوبی ۲۰۲۴خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی از اعزام تیم تانگ سودو این مجموعه تولیدی به مسابقات جهانی کره‌جنوبی ۲۰۲۴خبرداد.

    حمید رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح برکسی پوشیده نیست، باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای کرد.وی در ادامه افزود: شرکت آلومینیوم المهدی علاوه بر وظیفه اصلی که بر عهده دارد سعی کرده در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های موثری را بردارد و ورزش هم یکی از موضوعات است.

    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، خاطرنشان کرد: این مجموعه برای حمایت از تیم ملی تانگ سودو پیش قدم شده است و این موضوع سرآغازی برای موفقیت روز افزون این رشته رزمی است.رجب پور بیان داشت: تیم تانگ سودو شرکت آلومینیوم المهدی جهت رقابت با حریفان سر سخت خود در مسابقات جهانی که در شهر سئول جنوبی برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.وی ابراز کرد: این تیم از سوم آبان ماه به این مسابقات اعزام و از هشتم تا ۱۲ آبان ماه به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با بیان اینکه ترکیب این تیم جمعا ۱۲ نفر است، عنوان داشت: از این تعداد هفت نفر آقا و پنج نفر خانم هستند که راهی این مسابقات می شوند.رجب پور تصریح کرد؛ این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان‌، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش برگزار خواهد شد.وی با اشاره به اینکه با توجه به مرکزیت سبک و آکادمی مرکزی این رشته رزمی که در شهر بندرعباس قرار دارد، بیان کرد: همه‌ی قهرمانان ارزشمند و طلایی از استان هرمزگان می‌باشند.

    لازم به ذکر است، تیم ملی تانگ سودو ایران (آلومینیوم المهدی)‌ با حمایت این واحد تولیدی و با نام تیم شرکت آلومینیوم المهدی در مسابقات جهانی کره جنوبی ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت.شرکت آلومینیوم المهدی با مدیر عاملی حمید رجب پور یکی از حامیان ورزش در استان هرمزگان و سطح کشور بوده است که توانسته موفقیت های در جذب جوانان این مرزوبوم به ورزش داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.