حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3223 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • استفاده بيشتر از نيروهاي بومي در قوه قضائيه
    ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۰۷
    شناسه : 16782
    بازدید 142
    2
    امام جمعه بندرعباس خواستار شد دریانیوز// امام جمعه بندرعباس گفت: لزوم حاکمیت حاکمی با تقوا، عاقل، عالم و عادل بر جامعه اسلامی از مهمترین پیام‌های واقعه غدیر است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// امام جمعه بندرعباس گفت: لزوم حاکمیت حاکمی با تقوا، عاقل، عالم و عادل بر جامعه اسلامی از مهمترین پیام‌های واقعه غدیر است.

    حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان،در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ۱۸ ذی الحجه، روز عید غدیر افزود: با فهم درست پیام واقعه غدیر و توجه به جایگاه امام و رهبر می‌توان از تفرقه جلوگیری کرد.

    نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه حدیث غدیر مورد قبول علمای شیعه و سنی است گفت: اگر پیام واقعه غدیر به درستی درک می‌شد هیچگاه حاکم فاسد در امت اسلامی ظهور نمی‌کرد.امام جمعه بندرعباس گفت: اگر اهداف غدیر محقق می‌شد امروز شبکه حاکمیت اسلامی می‌توانست با وحدت بیشتر منشا اثرات بسیاری در جهان شود.

    حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به یک تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه افزود: داشتن استقلال در صدور احکام، نظام منسجم قضایی، خدمات گسترده الکترونیکی، ایجاد دادگاه‌های تخصصی و مبارزه با فساد از مهمترین ویژگی‌های قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران است.

    امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار شفافیت بیشتر برای اقناع مردم در صدور برخی از احکام و استفاده بیشتر از نیروهای بومی در استان‌ها در قوه قضاییه شد.وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره ۳۱ خرداد و روز بسیج اساتید گفت: امروز اساتید بسیجی به عنوان بخش تاثیرگذار، انقلابی و مسئولیت پذیر در دانشگاه‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

    به گزارش ایسنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: ایجاد ارتباط موثر با دانشجویان، گسترش علم و فناوری، ایجاد روح مقاومت و بصیرت افزایی باید با کمک اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها انجام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.