حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3495 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ارائه تخفیفات ویژه و اقساط بلند مدت برای صدور انواع بیمه نامه در بیمه دی
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۰
    شناسه : 18051
    بازدید 140
    1
    مدیر بیمه دی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیر بیمه دی استان هرمزگان از اعلام آمادگی کامل این شرکت بیمه ای برای صدور انواع بیمه نامه با اقساط بلند مدت و تخفیفات ویژه برای رفاه حال مردم خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر بیمه دی استان هرمزگان از اعلام آمادگی کامل این شرکت بیمه ای برای صدور انواع بیمه نامه با اقساط بلند مدت و تخفیفات ویژه برای رفاه حال مردم خبرداد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سید محمد حسینی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار شده بود، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و این قشر پرتلاش به عنوان نمایندگان افکار عمومی نقش پررنگی در جامعه دارند.وی در ادامه بیان کرد شرکت بیمه دی از اسفندماه سال ۱۳۸۳ در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و عمده سهام این مجموعه بیمه‌ای مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌باشد.

    خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از افتخارات است

    مدیر بیمه دی در هرمزگان، خاطر نشان کرد: این شرکت بیمه‌ای جهت خدمات دهی به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا به خود می‌بالد و خدمتگزاری به این قشر از افتخارات بیمه دی به شمار می آید وهمه‌ی سعی و تلاش خود را برای خدمات دهی بیشتر و بهتر به جامعه هدف خود به کار می‌گیرد.حسینی بیان داشت: بیمه دی با ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است.وی گفت: این شرکت از نگاه سهم بازار بیمه ای کشور جزو پنج شرکت برتر صنعت بیمه و از بالاترین سطح توانگری مالی (سطح یک) برخوردار می‌باشد.

    ۱۴ نمایندگی فعال در هرمزگان

    مدیر بیمه دی هرمزگان عنوان کرد: این شرکت در سطح شهرستان‌های استان دارای ۱۴ نمایندگی فعال است و تمایل داریم کسانی که علاقه مند به اخذ نمایندگی بیمه دی باشند با داشتن شرایط مجوز نمایندگی را اعطا کنیم.حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از هفت هزار میلیارد تومان مجموع حق بیمه‌های تولید شده در هرمزگان می‌باشد، ابراز داشت: این رقم نشان دهنده اهمیت مهم بودن این صنعت می‌باشد.

    صنایع و بنگاه‌های اقتصادی حق بیمه خود را درون استان پرداخت کنند

    وی تصریح کرد: متاسفانه برخی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در استان حق بیمه های خود را که سهم هرمزگان است در خارج از استان پرداخت می‌کنند. مدیر بیمه دی هرمزگان گفت: اگر شرکت ها و کارخانجات حق بیمه‌های خود را درون استان پرداخت کنند موجب اشتغال‌زایی بیشتر جوانان، رشد صنعت بیمه در استان، افزایش نقدینگی بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر هرمزگان خواهد شد.حسینی افزود: در حال حاضر شرکت بیمه دی با بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده در سراسر کشور قریب به ۲۵ درصد سهم بازار بیمه درمان تکمیلی صنعت بیمه کشور را به خود اختصاص داده است.

    پرداخت ۵۰ میلیارد تومان خسارت در سال گذشته

    وی عنوان کرد: در سال گذشته این شرکت بیمه‌ای در استان بیش از ۵۰ میلیارد تومان خسارت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت کرده است.مدیر بیمه دی هرمزگان عدم الزام صیادان و فعالان حوزه دریانوردی در قانون به انجام بیمه شخص ثالث علی رغم اینکه هرمزگان یک استانی دریاپایه است یکی از ضعف‌های این بخش بیان کرد و ابراز داشت: متاسفانه فعالان این حوزه با خطرات و آسیب‌های متعددی روبه‌رو هستند از این رو پوشش بیمه‌ای مناسب می‌تواند از آلام آنان در برابر حوادث احتمالی بکاهد.حسینی گفت: برای رفاه حال صیادان و شناورداران نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی و کمک کنند تا قانون شخص ثالث برای این قشر تبدیل به قانون شود.

    وی به خدمات غیر حضوری بیمه دی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این شرکت از اپلیکیشن تلفن همراه بنام دی دار و نیز مرکز مجهز ارتباط با مشتریان برخوردار می‌باشد که امکان اطلاع رسانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق شماره تماس ۱۶۷۱ به بیمه شدگان و بیمه گزاران را به خوبی فراهم نموده و قادر به ارائه گزارش تحلیلی از میزان نحوه و چگونگی استفاده از خدمات بیمه ای به بیمه گزار است.

     معرفی طرح ایثار

    مدیر بیمه دی هرمزگان به معرفی طرح مهر ایثار پرداخت و گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، تمامی حقوق بگیران این بنیاد، اعم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان می‌توانند برای خود و اعضای درجه یک خانواده (شامل پدر، مادر، همسر و فرزند) بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خودرو را با شرایط ویژه خریداری نمایند. بر همین اساس این بیمه نامه در قالب اقساط بلند مدت و به صورت کسر از حقوق برای این عزیزان قابل صدور می باشد.

    حسینی اظهار داشت: برای رفاه حال مردم شریف استان این شرکت بیمه گر در تمام رشته‌های بیمه‌ای نظیر بیمه نامه شخص ثالت، بدنه، عمرو حوادث گروهی، مهندسی و تمام خطر، درمان تکمیلی گروهی، کشتی، آتش سوزی، انواع بیمه مسئولیت مدنی را با تخفیفات و اقساط بلند مدت آمادگی کامل خود را اعلام می‌نماید و مردم می‌توانندبرای صدور بیمه نامه به نمایندگی‌های بیمه دی در سراسر استان مراجعه نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.