دریانیوز// اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان رتبه برتر در ارزیابیهای ارتباطات مردمی ادارات کل سازمان تامین اجتماعی کشور را به خود اختصاص داد .
به گزارش خبرنگار دریا ؛ اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان توانست مجدداً رتبه برتر در ارزیابی صورت گرفته از پاسخگویی و پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی که در بسترهای سامانه ارتباطات مردمی، تلفن گویای ۱۴۲۰، مرکز سامد و مراجعات مردمی در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱ انجام شده است را به خود اختصاص دهد.
قابل ذکر است؛ در ارزیابی دوره گذشته نیز استان هرمزگان توانست رتبه برتر را در بین ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور به خود اختصاص دهد. همچنین اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با برنامهریزی و تمهیدات انجام شده در یک سال گذشته توانسته است رتبه برتر کشور را از آن خود کند .
ثبت دیدگاه