حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • اجرای ۵۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس
    ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۰۰
    شناسه : 19339
    بازدید 1219
    4
    مسئول بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان خبر داد دریانیوز// مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اجرای ۵۰ ویژه برنامه توسط این مجموعه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریانیوز منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اجرای ۵۰ ویژه برنامه توسط این مجموعه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

    سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس برگ زرینی بر تارک تاریخ ایران اسلامی است.

    وی در ادامه افزود: این سرزمین دارای ۱۴ هزار شهید کارگری است که هرمزگان سرافراز با تقدیم ۷۶ شهید کارگری نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده است.

    مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، خاطر نشان کرد: کارگران در عرصه دفاع مقدس در جنگ با استکبار بسیار نقش آفرین بودند و بسیاری از اعزام های کارگران به جهبه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس از مقابل درب کارخانجات و واحدهای تولیدی بوده است.

    سرهنگ پاسدار شهبازی بیان داشت: مراکز تولیدی در دفاع مقدس نقش پشتیبانی و اعزام نیروها به جهبه را برعهده داشتند و کارخانجات از ساخت ادوات جنگی، تامین قطعات گرفته تا ساخت پل ها و غیره با دستان پرتوان کارگران، مهندسین متخصصین این قشر وفادار و زحمتکش به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شد.

    وی از اجرای ۵۰ ویژه برنامه توسط این مجموعه در هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

    مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان غبارروبی گلزار شهدا توسط جامعه کار و تلاش، دیدار با خانواده معظم شهدای کار، تولید و ایثاران، نشست خاطره گویی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل و از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، نشست بصیرتی جامعه کار و تولید، مسابقات قرآن بخشی از برنامه‌های است که در دفاع مقدس قرار است انجام شود.

    سرهنگ شهبازی به دیگر برنامه‌های این مجموعه در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری رزمایش مؤمنانه ویژه بازگشایی مدارس، اردوهای جهادی، فضای سازی محیطی در سطح استان و مراکز تولیدی، افتتاح پایگاه‌های بسیج در مراکز تولیدی، مسابقه کتابخوانی کتاب شهید شاخص استان، اهدای خون، راه‌اندازی و حضور در دو غرفه از نمایشگاه بزرگ استانی دفاع مقدس در بندرعباس است.

    وی عنوان کرد: در نمایشگاه بزرگ استانی دفاع مقدس دو غرفه با مشارکت بسیج صنایع و کارخانجات راه اندازی می‌شود که به بیان دستاوردها و تولیدات رزمندگان جهبه اقتصادی و ساخت قطعات و محصولات تحریمی و همچنین تبیین و معرفی سیره شهدای شاخص جامعه کار وتولید و نقش کارگران در دفاع مقدس در این غرفه ها به نمایش گذاشته می‌شود.

    مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان، ابراز داشت: این نمایشگاه از روز ۳۱ شهریورماه در بوستان غدیر زیر پرچم دایر می‌باشد و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت‌های شهیدان و رزمندگان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.