حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3756 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  
  • آیا بازسازی مغازه فقط مختص بخش های داخلی فروشگاه است؟
    ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۴۷
    شناسه : 20646
    بازدید 145
    2
    دریانیوز//بازسازی مغازه جزو آن اقداماتی است که هیجان و لذت زیادی در پی دارد، به ویژه زمانی که کار به انتها می رسد و نتیجه روزها تلاش شبانه روز تیم ساخت و ساز عیان می شود. اساسا هر آنچه که به مرمت و بنا کردن مرتبط باشد دلنشین است. به همین دلیل است که این روزها بسیاری از کسب و کارها خواستار بازسازی مغازه قدیمی شان هستند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//بازسازی مغازه جزو آن اقداماتی است که هیجان و لذت زیادی در پی دارد، به ویژه زمانی که کار به انتها می رسد و نتیجه روزها تلاش شبانه روز تیم ساخت و ساز عیان می شود. اساسا هر آنچه که به مرمت و بنا کردن مرتبط باشد دلنشین است. به همین دلیل است که این روزها بسیاری از کسب و کارها خواستار بازسازی مغازه قدیمی شان هستند. این روزها دیگر نمی توان در فضایی که سالها پیش با دیدگاه و تفکرات قدیمی بنا شده بود ادامه مسیر داد. مخاطبان امروزی خواسته های جدیدی دارند و جهان بینی متفاوتی نسبت به مخاطبان قدیمی دارند. بنابراین بازسازی مغازه امری ضروری به نظر می رسد. به ویژه اگر اهل رقابت هستید و می خواهید در بین رقبای حرفه ای تان درخشان ظاهر شوید. مجموعه ساخت و ساز امین امیری با سالها تجربه در زمینه بازسازی فروشگاه، شما را در این مسیر دشوار اما لذت بخش همراهی خواهد کرد.

    بازسازی مغازه

    برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که بازسازی مغازه صرفا به بازسازی بخش های داخلی مانند تاسیسات، سیستم های لوله کشی، سیستم برق، دیوارکشی ها، جابجایی ستون ها، تغییر سیستم نورپردازی و تغییر کفپوش ها محدود می شود. در حالی که بازسازی مغازه دنیای گسترده و عجیب و غریبی دارد. این فرآیند شامل بخش های داخلی و ویترین مغازه نیز می شود.

    در واقع مهمترین بخش یک مغازه که ویترین آن است باید به نحوی باشد که مخاطبان را جذب کند. در نتیجه می توان گفت که عمده تمرکز متخصصان روی بازسازی ویترین و نمای بیرونی مغازه می باشد. هر چند که این موضوع باعث غافل شدن آن ها از بخش های داخلی نخواهد شد. اما به هر صورت بخش مهمی از داستان بازسازی مغازه به بازسازی نمای بیرونی مربوط می شود. از طراحی ویترین گرفته تا نورپردازی و اجرای مسیر ورود مشتری همگی باید به طور اساسی مورد توجه قرار گیرند. زمانی که نمای بیرونی ظاهر شیک تری داشته باشد، حکایت از زیبایی و شیک بودن فضای داخلی دارد. این موضوع به خودی خود یک آهنربای قوی برای جذب مشتری است.
    آیا فرآیند بازسازی باعث مختل شدن کسب و کار می شود؟

    سوال مهمی که بسیاری از کسب و کارها دارند این است که آیا فرآیند بازسازی مغازه مدت زمان زیادی به طول می انجامد؟ چرا که در فاصله زمانی انجام بازسازی کسب و کارها نمی تواند فعالیت داشته باشند و از پذیرش مشتریان حضوری معذورند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مدت زمان انجام بازسازی و نوسازی مغازه بستگی به پارامترهای زیادی دارد. مساحت مغازه، اقدامات مورد نیاز در بازسازی، تعداد نیروی فعال در پروژه و میزان قدیمی بودن مغازه همگی در تعیین این باره زمانی دخیل اند. با این حال تمام سعی و تلاش ما در مجموعه ساخت و ساز امین امیری این است که کمترین اختلال در فرآیند کسب و کار شما رخ دهد و پروژه با سرعت بالایی به مراحل پایانی برسد. اجرا و تحویل به موقع پروژه بازسازی مغازه از نکات مثبت همکاری با این مجموعه است.

    نکات مهم در فرآیند بازسازی مغازه

    برخی نکات را باید در فرآیند بازسازی مغازه بسیار جدی گرفت. این نکات شامل موارد زیر می شوند:

    در بازسازی فروشگاه از ویترین و ورودی غافل نشوید. این دو تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتری دارند.
    برای مشتریان داخل مغازه ای گوشه ای امن و دنج را در نظر بگیرید تا بتوانند با فراغ بال با فروشنده مشورت کنند.
    به امنیت، آرامش و راحتی مشتریان درون مغازه اهمیت ویژه ای بدهید.
    در فرآیند بازسازی باید دقت ویژه ای به استحکام و ایمنی سازه اصلی مغازه داشته باشید.
    بازسازی سقف و کف را در فرآیند بازسازی جدی بگیرید چرا که تاثیر فوق العاده ای در ایجاد جو مثبت و مدرن در مغازه دارد.
    از تم های رنگی مکمل استفاده کنید و به چشم نواز بودن رنگ ها دقت داشته باشید.
    دریافت مجوز از شهرداری و ارگان های قانونی را جدی بگیرید چرا که در غیر اینصورت جریمه می شوید.
    در بازسازی مغازه به برندسازی توجه ویژه ای داشته باشید. شما می توانید نمای بیرونی مغازه را به گونه ای بازسازی کنید که نوعی تبلیغات حرفه ای برای برند شما باشد.
    راحتی کارمندان داخل مغازه را در نظر داشته باشید.

    مزایای همکاری با مجموعه حرفه ای در بازسازی مغازه

    همکاری با مجموعه های خبره و حرفه ای در فرآیند بازسازی مغازه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی این پروسه را طی کنید. همانطور که می دانید در فرآیند بازسازی فروشگاه باید چند روزی فروشگاه را تعطیل کنید و این موضوع می تواند منفعت مالی شما را به خطر بیندازد. این در حالی است که همکاری با مجموعه های حرفه ای و خبره روند طی شدن پروسه بازسازی را سریع تر خواهد کرد. قانونی بودن تمام مراحل انجام کار، انجام هماهنگی های لازم با سایر مغازه های مجاور، استفاده از متریال درجه یک، استفاده از نیروهای خبره و حرفه ای، اجرای طرح های مدرن و به روز، برنامه ریزی حرفه ای و دقیق، صرفه جویی در هزینه ها و برقرار سازی ایمنی همگی از مزایای همکاری با تیم خبره و حرفه ای است.

    هزینه بازسازی یک مغازه چقدر است؟

    بازسازی یک مغازه می تواند هزینه متغیری داشته باشد. در واقع پارامترهای زیادی در این هزینه دخیل هستند. این پارامترها به شرح زیر می باشند:

    متراژ فروشگاه: هر چه متراژ فروشگاه بیشتر باشد، هزینه ها بیشتر خواهد شد.
    متریال مصرفی: درجه یک بودن متریال مصرفی هر چند که هزینه ها را افزایش می دهد اما باعث بالا رفتن کیفیت کار خواهد شد.
    زمان اجرای پروژه: اگر بخواهید تیم بازسازی شبانه روزی روی پروژه شما کار کنند و سرعت اجرا بالا برود، احتمالا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
    اقدامات: هر چه تعداد اقدامات بیشتری در پروژه بازسازی انجام شود، هزینه پروژه بیشتر خواهد شد.

    مجموعه ساخت و ساز امین امیری با دارا بودن سابقه ای درخشان در حوزه بازسازی مغازه، بهترین انتخاب ممکن برای سخت پسندها می باشد. پس اگر استانداردهای سطح بالایی دارید و میخواهید بهترین کیفیت را دریافت کنید، با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.