حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3763 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • آغاز بکار نیروهای استخدامی جدید تامین‌ اجتماعی هرمزگان
    ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۷:۱۰
    شناسه : 20663
    بازدید 133
    1
    دریانیوز// آئین آغاز بکار نیروهای استخدامی جدید سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آئین آغاز بکار نیروهای استخدامی جدید سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ با حضور عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان و دکتر غلامعلی مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان آئین شروع بکار نیروهای استخدامی جدید سازمان تأمین‌اجتماعی در استان برگزار شد. مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در دو بخش بیمه‌ای و درمانی خدمات به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

    عباس اکبری افزود: جامعه هدف سازمان تأمین‌اجتماعی گروه‌های مختلف از جمله کارفرمایان، بیمه‌شدگان مستمری‌بگیران هستند که هر کدام انتظاراتی از این سازمان دارند. اکبری خطاب به کارکنان جدید خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که اطلاعات خود را نسبت به سازمان تأمین‌اجتماعی بالا ببرید تا بتوانید خدمات مفیدی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمایید. وی اظهارداشت: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش تامین‌اجتماعی قرار دارند و این تعداد جامعه بزرگی را شامل می‌شود.

    اکبری بیان کرد: ارائه خدمت به این جامعه مستلزم این است که شما شناخت کافی از سازمان و مقررات آن داشته باشید به همین دلیل تلاش کنید این اطلاعات را فرا بگیرید.وی عنوان کرد: کار کردن در هر اداره و نهادی پستی و بلندی‌هایی دارد و شما سعی کنید با صبوری، کسب دانش و دور ماندن از حواشی، رشد و ترقی داشته باشید.

    در ادامه دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: مهمترین عامل موفقیت سازمان تامین اجتماعی جذب نیروی های کارآمد در ادوار گذشته بوده و هر سال با ورود نیروهای جدید، خون تازه ای به رگ های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان های بزرگ کشور جهت خدمت به مردم تزریق شده است.وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان دو بخش بیمه ای و درمان در حال فعالیت است که بخش درمان شامل درمان مستقیم یا همان مراکز ملکی ما هستند و بخش دیگر درمان غیر مستقیم که مربوط به مراکز درمانی تشخیصی طرف قرارداد هستند.

    دکتر غلامعباس مومنی با اشاره به جایگاه ویژه درمان مستقیم تامین اجتماعی در همراهی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مدیریت درمان استان هرمزگان با هشت مرکز ملکی به تنهایی بیش از سی درصد نیاز درمانی بیمه‌شدگان تحت پوشش هرمزگان و استان های همجوار و همچنین هفتاد درصد دیگر را از طریق عقد قرارداد با بیش از چهارصد مراکز درمانی استان خدمت رسانی می کند.

    مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در ادامه ضمن خوشامدگویی به ۶۸ پرسنل تازه استخدام شده و عضویت در خانواده بزرگ تامین اجتماعی هرمزگان گفت: با حضور شما در خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خون تازه ای به رگ های سازمان تامین اجتماعی این استان وارد می شود و به ۳۰ نفر پرسنل جذب شده در مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان توصیه می کنم نگذارید بیماران و خانواده های ایشان جز درد بیماری مشکل دیگری داشته باشند و سعی کنید بهترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه بدهید.قابل ذکر است؛ در استخدامی جدیدی که توسط سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شده‌است، سی نفر در بخش درمان و ۳۸نفر در بخش بیمه‌ای تامین‌اجتماعی هرمزگان جذب شده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.