حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آب جیره بندی نمی شود
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۰
    شناسه : 16429
    بازدید 1120
    8
    وعده مدیر عامل آبفای هرمزگان : دریانیوز//مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: هيچ برنامه‌ای براى جيره بندى آب نداريم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: هيچ برنامه‌ای براى جيره بندى آب نداريم.

    عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با قطعی مکرر آب در محلات مختلف بندرعباس، اظهار کرد: حجم ذخيره آب در پشت سدهاى سرنى و استقلال ميناب و همين طور شميل و نيان كه بالغ بر ٦٠ درصد منبع تأمين آب شرب بندرعباس هستند در حداقل ميزان خود قرار دارد.

    وی در ادامه افزود: باتوجه به عدم بارش مناسب در بالادست اين سدها طى دو ساله اخير و در نتيجه عدم ورود سيلاب مناسب به در ياچه اين سدها بنابراين مجبور هستيم طورى به برداشت آب از اين سدها اقدام نماييم تا بتوانيم تا پايان تابستان از اين ظرفيت ها استفاده كنيم.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خاطرنشان کرد: از طرفى در فصل تابستان به علت افزايش دما و گرماى هوا و در نتيجه افزايش مصرف آب در ساعات پیک مصرف در برخى مناطق بخصوص مناطق مرتفع با افت فشار مواجه مي‌شويم.

    حمزه پور با بیان اينکه در حال حاضر هيچ برنامه اى براى جيره بندى آب نداريم، بیان کرد: قطعاً با مصرف بهينه و مديريت مصرف و همراهى و همكارى مردم عزيز تابستان سال جارى را با حداقل مشكل سپرى خواهيم كرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.