دریا نیوز







مشارکت کاسیان کارت در توسعه گردشگری هرمزگان

دریا نیوز: توسعه گردشگری که می توان گفت که در هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است و بیشتر به جنبه تجاری و بازارها پرداخته می شودو این بخش نیازمند ارائه راهکارهای متفاوت می باشد ودر این بخش می توان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده نمود.

، 13:21   /   کد خبر: 33671   /   تعداد بازدید: 112


دریا نیوز: توسعه گردشگری که می توان گفت که در هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است و بیشتر به جنبه تجاری و بازارها پرداخته می شود و این بخش نیازمند ارائه راهکارهای متفاوت می باشد ودر این بخش می توان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده نمود.

 شرکت فاوا تجارت کاسیان ( کاسیان کارت) البته در طرحی به این موضوع پرداخته است که درتعطیلات نوروز 98 در استان هرمزگان نیز قرار است جشنواره تکریم کاسیان کارت رابرای نخستین بار در کشور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان برگزار شود و در قالب این طرح در گام نخست مجموعه های اقامتی، سیاحتی، گردشگری، غذایی، فروشگاه های خرید و... می توانند در این طرح ثبت نام نموده تا گردشگران و عموم مردم بتوانند از خدمات تخفیفی این مراکز بهره مند شوند که اقدامی قابل تحسین می باشد. فعالان در حوزه های مختلف می توانند جهت مشارکت در این طرح ثبت نام کنند و قابلیت ها، ظرفیت ها و محصولات و کالاهای خودشان را از طریق اپلیکیشن، به مشتریان و گردشگران معرفی نمایند تا گردشگرانی که از مناطق مختلف کشور وارد استان می شوند، بهتر بتوانند از این اماکن و کالاها و.. استفاده نمایند.درهمین راستا گردشگران وشهروندان می توانند قبوض جشنواره را از فروشگاه ها و مراکز منتخب یا نمایندگان رسمی مجری جشنواره شرکت کاسیان کارت دریافت نمایند.شرکت فاوا تجارت کاسیان ( کاسیان کارت) تلاش دارد تا تکنولوژی و اقدامات موثر در اطلاع رسانی به سه گروه هدف یعنی گردشگران ورودی به استان ، مردم شهر و مناطق وصاحبان کسب و کار ارائه نماید .مشتریان هدف به محض دریافت تیکت و نصب اپ جشنواره لیست مراکز را مشاهده و می توانند برای کسب جوایز ارزشمند جشنواره خرید های خود را در مراکز منتخب انجام دهند و برنده جوایز تا ۵۰۰ میلیون ریال هم شوند.معرفی مراکز مختلف گردشگری، تجاری و... دراین طرح به بیش از 500 هزار نفر بطور مستقیم و موثر ،ترغیب مخاطبین به حضور در فروشگاه و افزایش تیکت های خود، ترغیب خریدارن به خرید بیشتر و افزایش تیکت ، قدردانی از مشتریان وفادار و اهدا جوایز نفیس از طریق جشنواره معرفی هدفمند مرکز به مشتریان دلخواه ، بهره گیری از تمام ظرفیت های نوروزی جهت تبلیغ فروشگاه مانند معرفی از مبادی ورودی و خروجی شهر ، اسکله ، فرودگاه ، راه آهن و نیز 1000نقطه پرتردد استان، هزینه بسیار کم اجرا و قرارگرفتن در لیست فروشگاه های منتخب شهر ،کسب نشان منتخب جشنواره برای فروشگاه و معرفی به گردشگران وامکان معرفی برند فروشگاه در برنامه تلویزیونی ازجمله مزایا و اهداف اجرای طرح تکریم کاسیان کارت در ایام تعطیلات نوروز است. در تعطیلات نوروز در ۱۵ روزبرگزاری جشنواره تکریم در مجموع به ۱۳۹۸نفر به قید قرعه جوایزی ارزشمند اهدا می‌کند.

علی زارعی