دریا نیوز







نماینده مردم هرمزگان در مجلس: دانش آموزان جانباخته تنها متعلق به استان هرمزگان نیستند

دریا نیوز؛ نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ابعاد حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی باید از طریق رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش پیگیری می شود تا دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم.

، 12:02   /   کد خبر: 32746   /   تعداد بازدید: 143


نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ابعاد حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی باید از طریق رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش پیگیری می شود تا دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: بنده از بعداظهر در داراب هستم و از محل وقوع حادثه از نزدیک بازدید کرده و به عیادت مصدومین این سانحه وحشتانک رفتم.

وی با بیان اینکه نباید با غفلت و سهل انگاری سرمایه های کشور را از دست داد، تصریح کرد: باید هرچه سریعتر بررسی شود که علت وقوع حادثه چه بوده و  نتیجه به مردم اعلام شود.

مرادی با بیان اشاره به اینکه مجلس به موضوع سانحه رانندگی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی ورود می کند، ادامه داد: نمایندگان پیگیر دلایل بروز این حادثه هستند، چراکه در گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده و نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این دانش آموزان نخبگان و سرمایه کشور بوده و تنها متعلق به استان هرمزگان نیستند، لذا نباید به سادگی این سرمایه ها را با یک غفلت و سهل انگاری از دست داد.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع از طریق رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش پیگیری می شود تا دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم، عنوان کرد: این حادثه نه برای هرمزگان بلکه برای تمامی کشور در گذشته رخ داده و باید با بررسی دقیق مانع از تکرار چنین حوادثی شویم.

مرادی همچنین با تقدیر از همراهی و همکاری مسئولان، کادر پزشکی و مردم شهرستان داراب، خاطرنشان کرد: شاهد هستم که همراهی و همدلی مردم شهرستان داراب تا این ساعت از جمعه شب ادامه دارد که واقعا جای تشکر دارد.

وی در پایان گفت: مردم شهرستان داراب به خوبی رسم مهمان نوازی را ادا کرده و اکنون تعدادی از خانواده دانش آموزان حادثه دیده را نزد خود برده و حتی در اهدای خون از هیچ تلاشی کم نگذاشتند.